بزرگترین پروژه مشارکتی روشنایی شهرستان شبستر در شهر وایقان آماده بهره برداری و افتتاح شد

بزرگترین پروژه مشارکتی روشنایی شهرستان شبستر در شهر وایقان آماده بهره برداری شد. این پروژه به طول پنج کیلومتر و بطور ضربتی در عرض ده ماه و با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال، بدنبال پیگیری های شورای اسلامی شهر وایقان و تلاشهای عوامل شهرداری وایقان و با مشارکت اهالی شهر وایقان و وایقانیهای مقیم تهران، شهرداری و توزیع برق شبستر اجرا شده است. در این پروژه که کمربندی شهری (بطول سه کیلومتر)، خیابانهای (امام، بهشتی، رجایی) و مسیر کوره های آجرپزی شهر وایقان را تحت پوشش قرار می دهد از تجهیزات بروز ازجمله تیرهای برق دوازده متری گالوانیزه هشت ضلعی استفاده شده است.
شهردار وایقان ضمن اعلام مطلب فوق و با اشاره به نقش روشنایی در شهرسازی، گفت: روشنایی شهری علاوه بر زیبایی فضای شهری، به روان سازی ترافیک و مهمتر از همه به تأمین امنیت سطح شهر کمک نموده و به تبع آن رفاه و آسایش شهروندان را بدنبال داشته و همچنین یکی از زمینه های اساسی توسعه شهری و از الزامات بنیادی عمران شهری بشمار می آید.
ابراهیمی در پایان یادآور شد: تلاش می کنیم همزمان با روز عید فطر این پروژه بزرگ در شهر وایقان بطور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد. وی همچنین از مساعدت فرماندار شهرستان شبستر، تلاشهای ارزنده همکاران توزیع برق شبستر، اهالی شهر وایقان و وایقانیهای مقیم تهران، شورای اسلامی شهر وایقان و کارکنان شهرداری وایقان که در اجرای این پروژه شهرداری را یاری رساندند تقدیر و تشکر نمود.
IMG_8380

IMG_8372

IMG_8386

IMG_8376

IMG_8391

IMG_8364

IMG_8390

IMG_8363

IMG_8388

همچنین ببینید

فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و چهل و چهار سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

bigtheme