قائمی مسئول بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی: در شهر وایقان کارگاههای آموزشی ارائه بسته های سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی تشکیل می شود.

قائمی مسئول بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی گفت: بسیج سازندگی آماده ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی زود بازده در شهر وایقان می باشد.
مسئول بسیج سازندگی استان که به همراه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان شبستر و جمعی از مسئولین و کارشناسان بسیج سازندگی استان و شهرستان در شهرداری وایقان حضور یافته بود اعلام کرد: بسیج سازندگی استان با توجه به قابلیتها و ظرفیتهایی که دارد آمادگی دارد با ارائه تسهیلات ویژه بانکی از منابع اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ایجاد واحدهای اقتصادی کم هزینه و پربازده شهر وایقان کمک کند.
وی با اشاره به نقش واحدهای اقتصادی کوچک در رفع بیکاری گفت: اینگونه واحدها به لحاظ اینکه نیاز به سرمایه و هزینه کمتری دارند، لذا می توانند در ارتقای درآمد و تنوع بخشی به اقتصاد شهری کمک کنند.
قائمی در ادامه افزود: برای آگاهی کامل از وضعیت اقتصادی و تصمیمات اساسی در این ارتباط، تشکیل کارگروه اقتصادی در شهر وایقان ضروری بوده و از مسئولین سپاه ناحیه شبستر خواست هرچه سریعتر این کارگروه را در شهر وایقان برگزار کنند.
سرهنگ رزمی فرمانده سپاه ناحیه شبستر نیز که در این جلسه حضور داشت، گفت: با توجه به رکود حاکم بر فعالیتهای آجرپزی و تأثیرپذیری اقتصاد مردمی از این وضعیت، مردم با مشکلات متعددی مواجه شده اند. ایشان با اشاره به مشکلات اجتماعی ناشی از تعطیلی کوره های آجرپزی و بیکاری تعداد کثیری از مردم شهر وایقان، افزود: برای برون رفت از این مشکلات، شهر وایقان نیازمند توجه ویژه استانی می باشد. وی در پایان خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات ویژه از منابع اقتصاد مقاومتی استان به شهر وایقان شد.
در ابتدای این جلسه ابراهیمی شهردار وایقان با ارائه گزارشی از وضعیت تعطیلی کوره های آجرپزی و مشکلات ناشی از آن، آمادگی شهرداری را برای برگزاری دوره های آموزشی و ارائه بسته های آموزشی سرمایه گذاری واحدهای کوچک و زود بازده را که توسط بسیج سازندگی برگزار خواهد شد، اعلام نمود.
با توجه به مباحث و تصمیمات متخذه در این دیدار مقرر گردید، با همکاری و هماهنگی فیمابین (سپاه ناحیه شبستر، بسیج سازندگی استان و شهرداری وایقان)، کارگاههای آموزشی و توجیه مردم برای استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی هر چه سریعتر برگزار گردد.
IMG_6923

IMG_6925

IMG_6933

IMG_6926

IMG_6934

IMG_6922

IMG_6935

IMG_6937

IMG_6938

IMG_6939

همچنین ببینید

فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و چهل و چهار سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

bigtheme